Administratief ondersteuner
Contactpersoon
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Rode-Kruis-Utrecht/activiteiten/Administratief-ondersteuner/25623 om je aan te melden
Samenvatting
Hou je van administreren en regelen? Ben je goed in het vastleggen en beheren van gegevens in een databestand? Welkom bij het team Fondsenwerving!Uitgebreide omschrijving
Het Nederlandse Rode Kruis is er voor mensen in nood. Zowel om de hoek als ver weg. We helpen vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt. We zorgen er ook voor dat mensen zichzelf kunnen helpen en leren hen hoe ze anderen kunnen helpen. Zodat in tijden van nood niemand alleen staat.
Al jaren staan onze EHBO’ers op evenementen en ook bij noodsituaties verlenen we hulp. Daarnaast geven we EHBO-cursussen aan particulieren, scholieren, bedrijven en kwetsbare groepen. Ook bouwen we volop aan nieuwe activiteiten op het gebied van Zelfredzaamheid en Respect en Hulpbereidheid. Om onze activiteiten te kunnen blijven financieren, bedenken en organiseren we diverse acties. Daarom zijn we op zoek naar een administratief ondersteuner.
Als administratief ondersteuner maak je deel uit van het team dat de fondsenwerving en EHBO-activiteiten voor de afdeling Utrecht naar een hoger plan tilt. Je levert praktische ondersteuning bij het opzetten van nieuwe fondsenwervende projecten. Je helpt ook bij het opzetten van een database waarin we onze relaties gaan beheren. De activiteiten waarvoor we dit doen zijn bijvoorbeeld Sport EHBO, EHBO voor Kinderen en Baby’s, en het project Green Mobile.
Wat ga je doen?
- Je levert op verschillende manieren ondersteuning bij het opzetten van fondsenwervende acties.
- Samen met je medevrijwilligers ga je de relatiebeheer- database opzetten en vullen voor activiteiten van de afdeling Utrecht. Je verzamelt gegevens en houdt de database up-to-date.
- Naast je administratieve werk benader je zo nodig ook zelf potentiële sponsoren en samenwerkingspartners, telefonisch en per mail.
- Als je het leuk vindt denk je ook mee over nieuwe acties om fondsen binnen te halen, en voer je deze uit.
Wie zoeken we?
- Je hebt administratieve ervaring en houdt van regelen en organiseren.
- Je bent accuraat en praktisch ingesteld en neemt zelf initiatief.
- Je hebt ervaring met het werken met grote bestanden en weet hoe je een database beheert.
- Een commerciële instelling is een pre.
- Je hebt gemiddeld 4 uur per week de tijd om voor ons te werken, deels vanuit het bureau in Utrecht en deels vanuit huis. De invulling bepalen we met jou in overleg.
Binnen het team krijg je de gelegenheid om het werk te doen dat bij je past, en je hierin te ontwikkelen. Op basis van je interesse, ervaring en vaardigheden bepalen we samen met jou waar je op ingezet wordt.
Wat bieden we?
Een leuke, uitdagende vrijwilligersfunctie in een nieuw en enthousiast team. Je maakt deel uit van een mooie organisatie, waar jouw inbreng en ervaring van harte welkom is. Je bent bij ons verzekerd en je hebt recht op vergoeding van gemaakte reis- en onkosten. Je woont in Utrecht of in de zeer nabije omgeving.
Wil je meer informatie of reageren?
Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact met ons op via de sollicitatieknop. Wil je gelijk reageren? Stuur dan een mail met je CV via onderstaande knop.