Post | januari 2021 | Nieuws | 2 min lezen

Vragen over je account?

Ons adviesteam maakte verschillende korte video's waarin ze je stap voor stap laten zien hoe bepaalde onderdelen van de vacaturebank werken. Super handig! Lees je liever? De meest gestelde vragen zetten we hieronder voor je op een rijtje.


Vraag: Ik ontvang een reminder om mijn account te activeren, maar dat heb ik al lang gedaan?

Dit komt doordat er meerdere personen en/of mailadressen aan jullie organisatieaccount gekoppeld staan: bijv. een algemeen adres en daarnaast een of meer persoonlijke mailadressen. Het nieuwe systeem werkt in principe niet met 1 organisatie-inlog maar met persoonlijke profielen die als beheerder gekoppeld worden aan een organisatie. Bij veel organisaties staan er meerdere gekoppelde gebruikers: de adressen die nog niet geactiveerd zijn ontvangen dan een reminder, ondanks dat het organisatieaccount dus al wel geactiveerd is. 


Vraag: in mijn organisatieaccount zie ik nergens het woord 'vacatures' meer staan. Zijn mijn vacatures dan weg nu?

Zeker niet. Alleen in dit systeem staan ze onder het kopje 'activiteiten'. Rechts in het menu zie je jouw openstaande vacatures, dan staat er in groen 'open' voor. Zijn ze verlopen, dan staat er in het oranje 'verlopen' voor die vacature.


Vraag: Ik kom terecht in de Engelstalige versie van de website?

Schakel heel eenvoudig naar de Nederlandse versie, via de switch-button helemaal onderaan op de website, rechts in de hoek.


Vraag: Nieuwe berichten komen binnen bij alle beheerders van ons account, niet alleen bij de aan de vacature/workshop/event toegewezen contactpersoon?

Het huidige systeem werkt inderdaad op deze manier. Iedereen die beheerder is ontvangt deze meldingen.


Vraag: Ik kan niet de juiste categorie vinden voor mijn vacature?

Kijk dan ook eens bij de kopjes ‘Activiteiten’ en ‘Benodigdheden’, daar kun je extra tags aan je vacature hangen die wellicht wel in de juiste categorie vallen. Deze tags zie je meteen bovenaan je vacature staan en maakt 'm ook beter vindbaar in het zoeksysteem. 


Vraag: ik zie geen foto bij mijn organisatieaccount staan, hoe kan dit?

Het kan zijn dat je niets ziet staan of een blanco afbeelding ziet. Als je dit wilt wijzigen, ga dan naar je organisatieaccount en klik op 'instellingen' (icoontje van een wiel). Bij de foto moet je eerst de huidige blanco afbeelding verwijderen door op het icoontje prullenbak te klikken. Vervolgens kun je een eigen gekozen foto uploaden.


Vraag: ik wil een (online) workshop of evenement aanmaken namens mijn organisatie, hoe doe ik dat?

Hiervoor klik je links in jouw organisatieaccount op 'activiteiten'. Klik op 'nieuwe activiteit aanmaken' en kies voor de optie workshop of evenement. Vul het sjabloon in, kies een datum en druk op opslaan.


Vraag: Mijn vraag staat er niet bij?

Kijk dan vooral deze uitgebreide handleiding van Deedmob (de ontwerper en bouwer van de vacaturebank) even door.


Zit je nog met onbeantwoorde vragen?

Laat het ons weten! Je kunt contact opnemen met Moyra Haaxma: [email protected] of 06 - 2264 9459.

Deel blogpost
Gerelateerde blogposts

Meld je aan als vrijwilliger bij een Utrechts museum!

| Nieuws
Ontdek het aanbod musea vrijwilligerswerk in Utrecht!
Lees meer

Vrijwilligerswerk iets voor jou!

| Nieuws
Super trots zijn we, op deze nieuwe video! ↓↓↓↓↓↓↓
Vrijwilligerswerk is er in alle soorten en maten ...
Lees meer