Over ons
Het Rode Kruis helpt mensen in nood. Dat doen wij om de hoek – en ver weg. Dat doen we vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt. En dat doen wij met vele vrijwilligers die zich met passie inzetten ...
Assistent-coördinator Evenementenhulp
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Rode-Kruis-Utrecht/activiteiten/Assistent-coordinator-Evenementenhulp/24234 om je aan te melden
Contactpersoon
Samenvatting
Samen met de coördinator Evenementenhulp zorg je ervoor dat de Rode Kruis inzet bij evenementen in Utrecht prima verloopt.Uitgebreide omschrijving
Wat ga je doen
Samen met de coördinator Evenementenhulp zorg je ervoor dat de evenementen voorzien zijn van voldoende gekwalificeerde hulpverleners. Naast het contact met externe organisaties gaat het ook om het verzorgen van de offerte, het plannen en organiseren van de inzet van de hulpverleners, het maken van een draaiboek en het evalueren van de inzetten. Je werkt nauw samen met de coördinator, je bent regelmatig aanwezig op evenementen en neemt de taken van de coördinator over bij diens afwezigheid.
Wie ben jij
- Je beschikt over organisatorische vaardigheden en kunt goed overzicht houden
- Je kunt goed begeleiden en aansturen en blijft rustig in stressvolle omstandigheden
- Je bent aanwezig op maandagavonden en bent daarnaast flexibel inzetbaar, ook in weekenden
- Representatief, betrouwbaar en oplossingsgericht
- In het bezit is van een EHBO diploma of de bereidheid dit te behalen
- Gemiddeld 4-6 uur per week beschikbaar
Wij bieden jou
Werken in een enthousiast team Evenementenhulp met vrijwillig coördinatoren. Een leuke verantwoordelijke functie op vrijwillige basis. De mogelijkheid om je te ontwikkelen binnen onze organisatie. Verzekering en onkostenvergoeding op basis van reëel gemaakte onkosten.