Medewerker Evenementenbureau



Contactpersoon
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Rode-Kruis-Utrecht/activiteiten/Medewerker-Evenementenbureau/47300 om je aan te melden
Samenvatting
Het District Gooi & Utrecht per direct meerdere Medewerkers Evenementenbureau voor ca. 8 uur per week.Uitgebreide omschrijving
Medewerker Evenementenbureau
Evenementenbureau
Het Rode Kruis is ijzersterk in Evenementenhulpverlening (EHV) en je ziet onze vrijwilligers dan ook op talrijke kleine en grote evenementen als EHBO-er paraat staan. Achter Evenementenhulpverlening gaat echter heel wat organisatie schuil! De inzetten van al die Rode Kruisers moeten immers goed gecoördineerd worden volgens de landelijke veldnorm en richtlijnen. De benodigde ondersteunende materialen moeten op het juiste moment op de juiste plaatsen beschikbaar zijn. En bij de wat grotere evenementen wordt bijvoorbeeld ook al snel een compleet radiocommunicatienetwerken ingericht.
Om de Afdelingscoördinatoren EHV te ondersteunen op lokale evenementen en om de grootschalige(re) evenementen zowel in de voorbereiding als in die uitvoering en afronding effectief te stroomlijnen, start het District Gooi & Utrecht met een Evenementenbureau.
Hiervoor zoekt het District Gooi & Utrecht per direct meerdere Medewerkers Evenementenbureau.
Medewerker Evenementenbureau
Vrijwillig voor ca. 8 uur per week.
Wat ga je doen
- Je houdt zicht op de verschillende evenementenkalenders en maakt hierin effectieve verbindingen.
- Je maakt offertes en risicoanalyses voor en onderhoudt de relatie met (potentiële) opdrachtgevers.
- Samen met de Afdelingscoördinatoren EHV plan én coördineer je EHV inzetten.
- En in overleg met Afdelingscoördinatoren EHV verzorg je de intakes, draaiboeken, (de)briefings en (eventueel) nazorg voor de Evenementenhulpverleners
De inschatting is dat je er gemiddeld ca. 8 uur per week mee bezig zult zijn (flexibel door de maanden heen). Je trekt hierin altijd samen op met de Afdelingscoördinatoren EHV, de Districtscoördinator EHV en de verantwoordelijke Coördinator Hulpverlening.
Wat breng je mee?
- Je bent organisatorisch en administratief sterk, je werkt gestructureerd en je houdt (van) overzicht.
- Je communiceert helder en tijdig met zowel je collega’s in het veld als onze opdrachtgevers.
- Je bent flexibel en oplossingsgericht, je kunt improviseren als het moet en je bent bij voorkeur al thuis in de evenementenhulpverlening.
Wat krijg je?
Een vrijwilligersfunctie waarin je je organisatietalent helemaal kwijt kunt! Je wordt collega in een enthousiast en betrokken team waarin jullie samen Evenementenhulp in ons district handen en voeten zullen gaan geven voor de toekomst. Verder zijn er bij het Rode Kruis volop mogelijkheden om je deskundigheid te vergroten en je talenten te ontwikkelen. Er is een reiskostenvergoeding van toepassing.
Interesse?
Heb je belangstelling voor deze functie maar wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met Peter van ’t Pad.
Ben jij één van die vijf enthousiaste aanstaande Rode Kruis Medewerker Evenementenbureau? Solliciteer dan nu!
Het Rode Kruis Utrecht nodigt je dan op korte termijn uit voor een nader oriënterend gesprek.
Belangrijk:
- Iedereen is welkom om te reageren! We zijn vooral nieuwsgierig naar jouw drive.
- Geef in je reactie graag meteen je beschikbaarheid aan.
- En voeg (indien al in je bezit) je Rode Kruis contactnummer toe.
We gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor deze specifieke sollicitatieprocedure en je gegevens worden altijd beveiligd verstuurd en opgeslagen.
Bij voldoende kwalitatief goede reacties behouden we ons het recht voor deze vacature te sluiten.
Wij hopen je snel te ontmoeten!