Skip Navigation

Intocht Utrecht

Non-profit

Over ons

De Intocht Utrecht is dé jaarlijkse intocht van Sinterklaas in de stad Utrecht. Alle inwoners van Utrecht zijn van harte welkom bij dit grote feest dat doorggaans door ruim 35.000 enthousiaste...

Cultuur & KunstKinderen & Jeugd
Deel

Coördinator logistieke en facilitaire zaken Intocht Utrecht

Vacature · 2–3 uur/week
EKKO, Bemuurde Weerd Westzijde 3, Utrecht, Utrecht 3514 AN, Netherlands
Festival
#24194
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Intocht-Utrecht/activiteiten/Coordinator-logistieke-en-facilitaire-zaken-Intocht-Utrecht/24194 om je aan te melden
SamenvattingJe organiseert samen met andere vrijwilligers alle logistieke en facilitaire zaken van de Sinterklaas Intocht Utrecht.
Uitgebreide omschrijving

Voor de komende intocht op 15 November zoeken we een Coördinator logistiek en facilitair

Als Coördinator logistiek en facilitair houd je je bezig met de organisatie van ondersteunende zaken zoals catering van de medewerkers, vervoer en uitgifte van materialen én pepernoten voor, tijdens en na de intocht. Ook zorg je voor de inrichting en coördinatie op twee grote backstage locaties. Op de dag van de intocht stuur je vrijwilligers aan die meehelpen met de logistieke zaken. Je werkt samen met twee andere coördinatoren. 

Periode en tijdsinvestering
In juni is de oriëntatie fase van de logistieke commissie.
Uitvoerende werkzaamheden beginnen vanaf september en duren tot ongeveer een dag na de intocht. De periode van 1 oktober t/m 16 november is het drukste.
Je kunt zoveel tijd besteden als je maar wilt, maar reken op 4 tot 6 uur per week in de laatste twee weken voor de intocht en minder in de periode daarvoor. Het weekend van 13, 14 en 15 november staat geheel in het teken van de intocht. 

Wie zoeken we?
Ben jij zelfstandig, creatief, doortastend en stressbestendig? Kun je goed organiseren en anderen aansturen? Ga je verantwoordelijkheid niet uit de weg en vind je het leuk om een groot feest voor Utrecht en haar inwoners te organiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat bieden we je?
Een uitdagende vrijwilligersjob, met veel vrijheid om mooie plannen te ontwikkelen en uit te voeren. Je ontmoet nieuwe mensen en krijgt natuurlijk de kans om mee te helpen bij het organiseren van het leukste kinderfeest van de stad Utrecht! Ieder jaar vinden er leuke bijeenkomsten plaats samen met de andere vrijwilligers zoals borrels, een etentje en commissieavonden waar je met elkaar aan de slag gaat. 

Aanmelden of meer informatie
Aanmelden en meer informatie via onderstaande link, t.a.v. Caroline Bloemers.

Wat vrijwilligers nodig hebben😇 Verklaring Omtrent Gedrag
Wat wij vrijwilligers aanbieden💸 Onkostenvergoeding🤝 Extra begeleiding
Hoe kom ik er?
Vrijwilligerswerk in Utrecht > Utrecht Activiteiten > Intocht Utrecht > Coördinator logistieke en facilitaire zaken Intocht Utrecht
Over Intocht Utrecht
De Intocht Utrecht is dé jaarlijkse intocht van Sinterklaas in de stad Utrecht. Alle inwoners van Utrecht zijn van harte welkom bij dit grote feest dat doorggaans door ruim 35.000 enthousiaste bezoekers meegevierd wordt. Hiermee is de intocht één van de grootste buiten-evenementen van de stad.

De intocht is een complex evenement bestaande uit zes hoofdonderdelen: de start bij het Ledig Erf, de vaartocht door de Oude Gracht, de aankomst op de Weerdsluis, de optocht door de stad, het kinderevenement op het Domplein en verschillende kleine deel-evenementen.

De organisatie van de intocht is in handen van tientallen gemotiveerde vrijwilligers die er alles aan doen om er weer een fantastisch evenement van te maken. Er zijn voor de intocht op zondag 15 november 2020 weer veel vrijwilligers nodig.
#24194
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Intocht-Utrecht/activiteiten/Coordinator-logistieke-en-facilitaire-zaken-Intocht-Utrecht/24194 om je aan te melden