Secuur werkende duizendpoot gezocht!


Contactpersoon
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Stichting-the-Work-Shop/activiteiten/Secuur-werkende-duizendpoot-gezocht/72995 om je aan te melden
Samenvatting
Ben jij een administratieve secuur werkende duizendpoot én deel je de idealen van The Work-Shop? Dan pas jij perfect in ons team!Uitgebreide omschrijving
The Work-Shop is in 2018 opgericht met twee doelen: het plezier delen van het met eigen handen iets creëren en de waardering voor het ambacht vergroten. Wij geven hieraan vorm door het aanbieden van workshops, cursussen en arrangementen en het houden van een open atelier en breicafé.
Sinds anderhalf jaar is The Work-Shop een stichting met een directeur/algemeen bestuurder en een vierkoppige Raad van Toezicht.
Wij zijn gehuisvest in een winkelpand in Houten, op vijf minuten lopen vanaf trein- en busstation en met gratis parkeren naast de deur.
Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een Secretaris/Financieel Medewerker. Ben jij een administratieve secuur werkende duizendpoot én deel je de idealen van The Work-Shop? Dan pas jij perfect in ons team!
Wat ga je doen?
Onze workshops, cursussen en arrangementen vormen de basis van onze stichting. Het financiële deel ervan vormt de hoofdmoot van jouw functie.
De financiële boekhouding is bij jou in goede handen. Je verwerkt kasverkopen, facturen, bankafschriften, periodieke overeenkomsten en behoudt het overzicht over andere financiële processen. Je bereidt met het administratiekantoor en de Penningmeester samen de jaarcijfers voor.
Wat zoeken we in jou?
- Je hebt een goede kijk op (financiële) administratieve processen en hebt plezier in deze te verbeteren;
- Je denkt en handelt op HBO-niveau;
- Je werkt zowel zelfstandig als gemakkelijk samen;
- Je hebt ruime ervaring met Office programma’s en E-boekhouden of bent bereid je deze snel eigen te maken.
- Je hebt affiniteit met de doelstellingen en visie van The Work-Shop;
- Je biedt commitment om je voor minimaal een jaar te verbinden.
Wat hebben we jou te bieden?
Je draagt in belangrijke mate bij aan het slagen van de doelstellingen van The Work-Shop en verlicht de taken van de huidige directeur. (Deels) thuiswerken behoort tot de mogelijkheden; je tijd is zelf in te delen.
Het betreft een nieuwe, leuke, afwisselende en verantwoordelijke vrijwilligersfunctie, waar een vrijwilligersvergoeding tegenover staat. Je kunt gratis deelnemen aan het breicafé, open atelier of onze workshops.
Verder goed om te weten
Je werkplek is op het adres van the Work-Shop in Houten, op een steenworp afstand van het (trein- en bus-) station. Het is een rolstoeltoegankelijk pand, op de toiletruimte na. We bekijken natuurlijk graag de toegankelijkheid met je.
Je werkt nauw samen met de Directeur, Penningmeester, Activiteitenmanager en Marketingmanager.
Je werkzaamheden concentreren zich rond het begin van elke maand, waarbij per kwartaal iets meer tijd gevraagd wordt om de BTW-aangifte voor te bereiden en jaarlijks de jaarcijfers.
De startdatum bepalen we in onderling overleg.
The Work-Shop hecht veel waarde aan een team dat een goede afspiegeling is van de maatschappij. Daarom benadrukken we graag dat we ook kandidaten met achtergronden die nu nog ondervertegenwoordigd zijn nadrukkelijk uitnodigen om te solliciteren. Ook gepensioneerden worden van harte uitgenodigd te reageren.
Geïnteresseerd?
Zie je aanknopingspunten om een gesprek aan te gaan, neem contact op met Marja Macville, ook als je vragen hebt over de vacature. Na een positief gesprek volgt een kennismaking met de Raad van Toezicht en toekomstige collega’s, met wie volgende stappen besproken worden.
Over Stichting the Work-Shop
Sinds anderhalf jaar is The Work-Shop een stichting met een directeur/algemeen bestuurder en een vierkoppige Raad van Toezicht.
Wij zijn gehuisvest in een winkelpand in Houten, op vijf minuten lopen vanaf trein- en busstation en met gratis parkeren naast de deur.