Skip Navigation
Over ons

Het Rode Kruis helpt mensen in nood. Dat doen wij om de hoek – en ver weg. Dat doen we vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt. En dat doen wij met vele vrijwilligers die zich met passie inzetten...

Gezondheid & WelzijnCommunity & familieKinderen & JeugdMensen met beperkingenVluchtelingen & MinderhedenOuderenhulp
Deel

Onderzoeker klanttevredenheid

Vacature · 6–8 uur/week
Koningsweg 2, 3582 GE Utrecht, Netherlands
Deze vacature is verlopen
#25481
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Rode-Kruis-Utrecht/activiteiten/Onderzoeker-klanttevredenheid/25481 om je aan te melden
SamenvattingVind je het leuk om gesprekken te voeren met klanten, om onze dienstverlening nog beter te maken?
Uitgebreide omschrijving

Het Nederlandse Rode Kruis is er voor mensen in nood. Zowel om de hoek als ver weg. We helpen vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt.

Het verlenen van eerste hulp op locatie is een belangrijke en kenmerkende taak van het Rode Kruis. Als Rode Kruis verzorgen wij de eerste hulp inzet bij diverse grote en minder grote evenementen in Utrecht en omgeving, zoals de Parade en sportevenementen. Op deze manier werven we ook fondsen voor het Rode Kruis. We hebben de ambitie om het marktaandeel uit te breiden en een professionaliseringslag te maken. Een van de stappen hierin is de uitvoering van een klanttevredenheidsonderzoek onder onze huidige klanten: de organisatoren van evenementen in Utrecht, Maarssen en Bunnik.

Daarom zoeken we per direct een:

(vrijwillig) Onderzoeker klanttevredenheid

Wat ga je doen:

  • Samen met de coördinator Fondsenwerving ga je het onderzoek opzetten en uitvoeren.
  • Je stelt de vragenlijst op in overleg met onder andere de beroepskracht Fondsenwerving en de coördinator voor de Evenementenhulpverlening. We gaan uit van een digitale enquête en een vragenlijst voor de gesprekken met klanten. Onderwerpen zijn de tevredenheid over de dienstverlening van het Rode kruis, en punten waarop we die kunnen verbeteren.
  • Je voert gesprekken met klanten waarin je doorvraagt naar hun ervaringen met het Rode Kruis en hun wensen rond het dienstenpakket.
  • Je verwerkt zelf de antwoorden. Als het even kan, formuleer je ook de conclusies en adviezen waar we als Rode Kruis mee aan de slag kunnen.

Wij zoeken iemand die:

  • Over goede communicatieve vaardigheden beschikt en goed kan schakelen in gesprekken met klanten;
  • Nauwkeurig werkt en oplossingsgericht is;
  • Bij voorkeur (bijvoorbeeld vanuit de studie) ervaring heeft met het ontwikkelen van vragenlijsten en het verwerken van de antwoorden;
  • Ook vanuit huis kan en wil werken
  • Minimaal een dag in de week beschikbaar is
  • Ervaring heeft met het verwerken van resultaten in Excel.

Wij bieden

  • een kortdurend project met een duidelijke kop en staart, bij een bijzondere organisatie
  • begeleiding door de beroepskracht Fondsenwerving op kantoor in Utrecht
  • een collectieve verzekering m.b.t. aansprakelijkheid, auto-inzittenden en ongevallen
  • in overleg een onkostenvergoeding op basis van reëel gemaakte onkosten

Interesse?
Ben je enthousiast voor deze vrijwilligersvacature? Mail dan je CV en motivatie via onderstaande roze knop.

 


 

 

Wat wij vrijwilligers aanbieden💸 Onkostenvergoeding🤝 Extra begeleiding
Hoe kom ik er?
Over Rode Kruis Utrecht
Het Rode Kruis helpt mensen in nood. Dat doen wij om de hoek – en ver weg. Dat doen we vanuit ons hart en met de mouwen opgestroopt. En dat doen wij met vele vrijwilligers die zich met passie inzetten. Wij werken wereldwijd vanuit onze zeven grondbeginselen: Menslievendheid, onpartijdigheid, neutraliteit, onafhankelijkheid, vrijwilligheid, eenheid en algemeenheid.
Deze vacature is verlopen
#25481
Scan me of ga naar www.vcutrecht.nl/o/Rode-Kruis-Utrecht/activiteiten/Onderzoeker-klanttevredenheid/25481 om je aan te melden