Workshop Training/workshop
Nog 3 plekken beschikbaar

Sociale media strategie: ben je sociaal of asociaal?

Doelgroep
Vrijwilligers en organisaties die sociale media zonder strategie gebruiken of mensen die willen starten maar niet weten waarom en wat ze kunnen delen. Je leert tijdens deze workshop niet hoe je een bepaald platform moet gebruiken; het gaat om een inspiratiesessie over het opzetten van een sociale media strategie.

Inhoud
Veel mensen en organisaties worstelen met sociale media. Ze hebben geen duidelijke strategie, geen onderzoek vooraf gedaan of er is weinig aandacht voor. Dat is jammer want het gebruik van sociale media kan veel effect hebben maar tegelijkertijd ook lastig of stressvol zijn.

Tijdens deze bijeenkomst wordt je geïnspireerd tot het opzetten van een sociale media strategie. Hoe kunnen sociale media het beste werken voor jou of voor je organisatie?

We gaan in op de volgende thema’s:

  • Waarom zou je sociale media gebruiken?
  • Nadenken over jouw doelgroep
  • Sociale media strategie in hoofdlijnen

Trainer
Michel Geluk is marketing- & communicatie-adviseur bij Rabobank Utrecht. Hij is beelddenker en muziekliefhebber en heeft een passie voor techniek en innovatie. In deze workshop deelt hij zijn ervaringen als coach in het sociale media project ‘Het Nieuwe Dichtbij’, waarin Rabobank ontdekt heeft hoe ze met minder fysieke contactpunten toch dichtbij haar klanten kan blijven.

Aanmelden
10
December 2018
Tijdstip
16.00 tot 17.30 uur
Soort workshop
Training/workshop
Wijk
Binnenstad
Adres
Bemuurde Weerd Oost Zijde 3, 3514 AN Utrecht
Maximum aantal deelnemers
20
Kosten
Gratis

Aanmelden voor deze workshop

Vul onderstaand formulier in om je aan te melden voor de workshop "Sociale media strategie: ben je sociaal of asociaal?" op 10-12-2018.

Deze informatie is handig voor de trainer: die kan zo de inhoud van de workshop zo optimaal mogelijk afstemmen op de deelnemers.
Hier vind je onze algemene voorwaarden: http://vcutrecht.nl/algemene-voorwaarden